Wc-papier proppen wat moet ik me daarbij voorstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

je rolt het wc papier eraf en maakt een propje waar je vervolgens je poepgaatje mee schoonmaakt..
je zou voor extra hygiene vochtig wc papier erna nog kunnen gebruiken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets tegen vochtige doekjes, maar vertel er wel bij dat je ze niet in de wc moet gooien. Deze doekjes zijn er de grootste oorzaak van dat het riool verstopt. Ook verstoppen ze de filters in de waterzuiveringsinstallatie. Dus in de vuilniszak er mee.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proppen maken van het WC-papier, en die doorspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WC papier proppen waardoor het toilet verstopt raakt.