Hoe krijg ik het van mijn voeten en handen af?

Ik heb zo'n groene lijnen op me handen en voeten. En op m'n voet zijn er zeg maar zo'n lijn dat boven uit steek :S
ik ben de woord daarvan vergeten.. Hehe.. ;$

Kan ik ze zeg maar afkrijgen of verminderen??
Want ik vind het echt lelijk dat ik ze hebt... :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je aders, die zijn blauwig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh. ik zie het als groen :'D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het groenachtig blauw of blauwachtig groen, geen idee, ik zie ze bij mij als blauw en ik barst ervan, ben dan ook te dun en dan zie je ze heel goed maar ik lig er niet wakker van en dat moet jij ook echt niet doen.
Iedereen heeft ze en er is niks mis mee.

Het beste antwoord

Dat zijn aderen. En nee, daar kom je niet vanaf, althans, niet zonder enstige gevolgen.
En met dit warme weer zijn ze vaak prominent zichtbaar.

Het enige wat je zou kunnen overwegen (al raad ik het niet aan) is proberen een flink overgewicht te krijgen, zodat er zelfs op je handen en voeten een klein beetje vet wordt opgebouwd, waardoor je de aderen niet meer zo overduidelijk ziet. Hoe magerder iemand is, hoe beter je de aderen 'bovenop' ziet liggen onder de huid. Succes niet gegarandeerd trouwens ; bij zij zie je ze met dit weer ook gewoon ;-)

Het is overigens heel normaal en totaal geen raar gezicht ofzo ; let maar eens goed op, bijna iedereen heeft wel zichtbare aderen op handen en voeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, het is weer minnetjestijd....
ik was er al bang voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bijna altijd zo de dagen nadat er weer iets gebeurd is op GV dat blijkbaar enkele mensen niet welgevallig was. Je kunt er eigenlijk gewoon op wachten. Weekends zijn wel altijd erger trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Als je aders bedoelt dan helaas, daar moet je mee leren leven, niks aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aderen, daar doe je niks aan. Ben blij dat je ze hebt. Als je ze erg lelijk vindt, kun je proberen wat meer kleur op je lijf te krijgen, dan vallen ze minder op. Als je heel wit bent, kun je ze heel goed zien.

Ik wil niet voorstellen dat je nu meteen gaat zitten bakken in de zon, want dat is ook niet zo best, maar gebruik anders van die zelfkleurende bodymilk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spataders, zo heten ze als ze uitsteken of ophobbelen.
Daar kan je niks aan doen, je kunt je aderen niet verplaatsen of induwen ofzoiets. Dat geeft alleen maar gevaar dus niks aan te doen.
Ik heb het ook!