Waar kan je duurzame kleding kopen, maar ook goedkoop?

Ik wil super graag wat milieuvriendelijker leven en wat meer duurzame kleding kopen, alleen zijn alle duurzame kledingmerken echt heel duur... Kent iemand misschien een winkel waar je duurzame én goedkope kleding kan kopen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Ritsuka
2 jaar geleden
2ehands kleding en spullen is het meest duurzaam
Amadea
2 jaar geleden
Toevallig zag ik vorige week een hoek in de outlet-Zeeman waar onverkochte merkkleding uit de kringloopwinkel voor een klein prijsje te koop hing. Maar ik weet niet of dit overal in grotere plaatsen in Nederland bestaat.

Antwoorden (2)

Meestal kan je dat in tweedehands winkels kopen of op de markt, op sommige markten is het natuurlijk best duur .soms kan je online ook goedkoop tweedehands scoren! In Beverwijk heb je veel tweedehands winkels .
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bonprix adverteert vaak met duurzame kleding. Of het dan ook echt duurzaam is weet ik natuurlijk niet, want ik weet niet hoe je daarop kan controleren. Uit mijn ervaring is Bonprix (zoals de naam het al zegt) niet zo erg duur. Maar lees wel goed de voorwaarden van het retourneringsbeleid.