Hoe kan je een pony goed kammen?

Ik heb een schuine pony, maar hij blijft niet goed zitten. Tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (10)

misschien wat mousse erin, en dan fohnen zoals je het wil?
daarna zou je ook nog wat haarlak kunnen gebruiken.
succes!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, zo doe ik dat ook altijd. +
Mouse of gel erin, fohnen, en plukjes trekken.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik heb ook een schuine pony en heb het geleerd van mijn kapster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens nieuwe hoefijzers.
En anders even langs de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk in het theater!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mja, hij staat scheef, dus de ene hoefijzer is dikker dan de ander, daardoor staat de pony scheef, zielig beest:( Nieuwe hoefijzers is een goede optie +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn pony blijft ook nooit zitten bij het kammen : (
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trix heeft alles behalve een pony, wel wat paarden geloof ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes, leuk gevonden!
Zoals eerder gezegd zou ik mousse gebruiken, alleen kan je het een beetje in je kam doen. Ik dit las ik vandaag als tip op een Andrelon mousse.

En als het na het kammen nog steeds niet blijft zitten kan je het proberen met klipjes.

Is je haar net geknipt? dan moet je misschien even wachten tot je pony net iets langer is, over het algemeen blijft het bij een bepaalde lengte (scheelt meestal niet veel..) echt precies goed zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt hem vastzetten aan een poetspaal en een manenkam gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik nog een schuine pony had deed ik schuifspeldjes in mijn natte pony (voordat ik ging slapen). Als ik 's ochtends wakker werd was mijn haar droog en zat mijn pony schuin. Wel opletten dat je de schuifspeltjes niet te veel in het zicht gebruikt, ze maken een afdruk op je haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt bijvoorbeeld je haar borstelen/kammen, en er dan (als je écht heel eigenwijs haar hebt) een walm haarlak inspuiten. Lukt het nog steeds niet? Vraag dan advies aan een proffesional (kapper).
Succes!

Liefs Hart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gladmakende crème van Andrélon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar zijn speciale kammen voor,ga eens naar ponnypark slagharen