Hoe komt het dat modeontwerpers zo goed als altijd Homofiel zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk omdat ze dichter bij de vrouw in zichzelf staan en omdat ze toch al een bepaald imago hebben er voor uit durven komen dat ze graag met mode bezig zijn. Toegevoegd na 40 seconden: Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat hetero mannen niets met mode hebben, ik ken mannen die de kleding voor hun vrouw uitzoeken *lol*

Homofiele mensen zijn vaak erg creatief,dat zie je idd in de modewereld,maar ook op het toneel. daarom zijn er in die beroepen relatief veel homo's

Omdat ze vrouwen goed aanvoelen en nooit sexuele bijbedoelingen hebben.

Misschien omdat ze meer vrouwelijke hormonen hebben en daardoor vrouwelijke zaken en dingen leuk vinden en daar ook "feeling" voor hebben. Ze zijn over het algemeen erg goed in organiseren, ontwerpen, oplossingen bedenken, verzorgen. Leuke mannen zijn het.

Ik ben het niet helemaal met je eens, dat modeontwerpers bijna altijd homofiel zijn. Het komt inderdaad wel veel voor, maar het valt mij op, dat homofiele mannen sowieso heel vaak creatieve beroepen hebben. Mannelijke visagisten op t.v. bijvoorbeeld zijn over het algemeen homofiel. Ze vinden het leuk om iets te creëren, om vrouwen mooier te maken (letterlijk versieren dus) en ook om nieuwe kleren te maken/ontwerpen of bijvoorbeeld sieraden zoals Otazu. Homo's voelen, volgens mij, vrouwen beter aan dan hetero mannen dit doen, omdat homo's zelf ook vaak wat vrouwelijker zijn. Hiermee wil ik overigens niet aangeven, dat hetero mannen niet creatief zouden kunnen zijn.

paul lagerfeld is geen homo dacht ik.. om in de mode business te overleven moet je vrouwelijke eigenschappen hebben, en dat gezeur kunnen verdragen. dat merk ik zelf omdat ik bij ene popgroep zit warvan ook 80% vrouw is, discussies gaan vaak nergens over, maargoed ze hebben met nodig .. als ik het alleen al om mijn.. dus.. Toegevoegd na 1 minuut: met=me

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100