Hoe komt het dat modeontwerpers zo goed als altijd Homofiel zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je aan deze kennis?

Antwoorden (6)

Waarschijnlijk omdat ze dichter bij de vrouw in zichzelf staan en omdat ze toch al een bepaald imago hebben er voor uit durven komen dat ze graag met mode bezig zijn.

Toegevoegd na 40 seconden:
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat hetero mannen niets met mode hebben, ik ken mannen die de kleding voor hun vrouw uitzoeken *lol*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Want ik zou ook kleding kunnen ontwerpen, en ben geen homo. En hetero's hebben ook gevoel voor stijl en kleur. Het is niet zo dat homo's er allemaal beter bijlopen. Denk ook dat het met taboe te maken heeft. Er snel een stempel op je wordt geplakt met homo, indien je je met mode bezig houdt. Kijk, en daar moeten we nou vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn steun heb je!!!
Homofiele mensen zijn vaak erg creatief,dat zie je idd in de modewereld,maar ook op het toneel. daarom zijn er in die beroepen relatief veel homo's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dit echt? Dat geloof ik namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geloof kan ik je helaas niet geven,maar het is gewoon een feit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt niet hetero's zijn net zo creatief!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen zijn creatiever dan vrouwen. 95% van de octrooiaanvragen komen van mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje is een beetje vervelend mensen, laat hem maar. Hier tegenin gaan is vermoeiend, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mijn mening geef,ben ik dan vervelend? Ik geef mijn mening en reageer op jouw antwoord in alle redelijkheid,kun je me uitleggen wat daar vervelend aan is. Ik word niet boos,begin niet te schelden,maar krijg van jou, patriot alleen maar ongenuanceerde opmerkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan verontwaardigde moolkeesje; ik citeer je; "Het geloof kan ik je helaas niet geven,maar het is gewoon een feit." Gewoon een feit, = meer jouw mening, en hiermee sluit je elke vorm van kritiek uit. Dat vind ik, zeker omdat het absoluut geen feit is, een vervelende manier van doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wel, dat is een feit. Kijk ook maar eens op teevee en in de theaterwereld. Relatief veel homo's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Roadrunner,ik beweer in mijn antwoord ook niet,dat hetero's niet creatief zouden zijn,maar slecht,dat in dergelijke beroepen relatief veel homo's werkzaam zijn.
Omdat ze vrouwen goed aanvoelen en nooit sexuele bijbedoelingen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat ze geen bijbedoelingen hebben snap ik. Maar vrouwen aanvoelen? ze hebben juist niets met vrouwen, daarom zijn ze homoseksueel. Is het niet zo dat juist een hetero zijn vrouw goed begrijpt? Of zeg ik hier iets raars. Het is voor de hetero toch de kunst de vrouw te snappen, om zo samen te kunnen gaan in harmonie. En een homo is een homo, niet omdat hij bijna vrouw is, want dan waren ze lesbisch en dan zijn het zeker pseudo- mannen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste homomannen zijn gék op vrouwen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Friederieke, oke. Dacht alleen, dat achja kijk, homo's heb je ook in soorten. Maar inderdaad, het nichterige type is vrouwelijk ja. Het zal iets hormonaals wezen. Bedankt,
Misschien omdat ze meer vrouwelijke hormonen hebben en daardoor vrouwelijke zaken en dingen leuk vinden en daar ook "feeling" voor hebben.
Ze zijn over het algemeen erg goed in organiseren, ontwerpen, oplossingen bedenken, verzorgen.
Leuke mannen zijn het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het niet helemaal met je eens, dat modeontwerpers bijna altijd homofiel zijn.
Het komt inderdaad wel veel voor, maar het valt mij op, dat homofiele mannen sowieso heel vaak creatieve beroepen hebben.
Mannelijke visagisten op t.v. bijvoorbeeld zijn over het algemeen homofiel. Ze vinden het leuk om iets te creëren, om vrouwen mooier te maken (letterlijk versieren dus) en ook om nieuwe kleren te maken/ontwerpen of bijvoorbeeld sieraden zoals Otazu.
Homo's voelen, volgens mij, vrouwen beter aan dan hetero mannen dit doen, omdat homo's zelf ook vaak wat vrouwelijker zijn.
Hiermee wil ik overigens niet aangeven, dat hetero mannen niet creatief zouden kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paul lagerfeld is geen homo dacht ik..
om in de mode business te overleven moet je vrouwelijke eigenschappen hebben, en dat gezeur kunnen verdragen.

dat merk ik zelf omdat ik bij ene popgroep zit warvan ook 80% vrouw is, discussies gaan vaak nergens over, maargoed ze hebben met nodig .. als ik het alleen al om mijn.. dus..

Toegevoegd na 1 minuut:
met=me