Helpt palmolie echt om bruiner te worden?

Ik word namelijk niet snel bruin, en wil wel graag met mooi weer een lekker kleurtje hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (3)

Wat palmolie doet weet ik niet maar ik maak zelf altijd een "snelbruiner"
Gebruik een lege (shampoo)fles, die je goed uitgespoeld hebt. hierin doe je olijfolie (ongeveer 8/10) en de rest vul je aan met citroensap (gewoon uit een flesje van de supermarkt) De citroen en de olie gaan zich verdelen in de fles, olie onder citroen er bovenop. Goed doorschudden en jezelf er mee insmeren.
Je wordt hierdoor sneller bruin, maar let wel op: deze combinatie heeft totaal geen beschermingsfactor. Gebruik het dus alleen voor zonnen in de tuin dat je na een uurtje voorkant en een uurtje achterkant jezelf kan douchen.
Voor op het strand bruint dit te snel en zul je verbranden (ik heb het zelf mogen ervaren)
Dit is puur om snel een beetje kleur te krijgen en niet om dagelijks mee in de zon te liggen. Na gebruik zet je het in de koelkast en is het bijna een jaar houdbaar.
Ook kun je zelfbruinende bodylotion gebruiken om je kleurtje te helpen, maar dit is afhankelijk van je eigen huid tint. Vaak zit hier caroteen in om te kleuren en bij een lichte(re) huid kan dit oranje uitslaan, dan ben je dus niet gezond bruin maar ongezond worteltjes oranje.

Succes met bruin worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet snel bruin word dan word je waarschijnlijk wel erg rood(?)
vooral dan zou ik het niet doen. Juist de erg hoge beschermingsfactor doen en veel zonnen,. jouw huid moet juist langzaam bruin worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan tabletten kopen bij de tuinen om in te nemen
zijn niet schadelijk voor je lichaam.