Schoenen, teen valt eruit, lees beschrijving!

het is heel stom en ik heb eigenlijk geen andere keus dan ze terugsturen maar ze zijn zo leuk. Het zijn soort sleehakken, over me tenen loopt een gekruisde band, nu is het zo dat mijn kleine teen elke keer buiten die band valt en het er dus totaal niet uitziet, heb ook brede voeten dus daar kotm het door, maat groter of kleiner maakt totaal niks uit, kan ze moeilijk met een elastiekje aan elkaar vastbinden, iemand misschien ideen? anders moeten ze maar terug...........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Antwoorden (6)

Met van die kousevoetjes kun je de tenen bij elkaar houden, ze zijn heel klein en in de panty-kleuren te koop o.a. bij de Hema.

Toegevoegd na 8 minuten:
Misschien vallen deze mee. Falke Invisible Sneaker Women
Invisible katoenen dames kousevoetje tot over de wreef. Afhankelijk van de schoen kan ezijn. en randje zichtbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het is een vrij open schoen dus dat is niet al te mooi en ben bang dat hij er dan nog buitenvalt ha ha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze vallen bijna niet op, gewoon het uitproberen waard.
Als de schoenen niet goed zitten, kun je ze het beste terug doen/ ruilen. Het is misschien even zoeken, maar er zijn ook best leuke schoenen te vinden, voor mensen met een brede voet.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Al zijn de schoenen nog zo leuk,ze moeten wel goed zitten natuurlijk en het is geen gezicht als ze te smal zijn voor je voeten.Terugsturen dus.Er is geen echte oplossing voor te (kleine)schoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom doe je niet tape (pleister tape) over je kleine teen samen met je 4e teen (tja hoe heet die teen, zeg maar de ringteen, haha). Dan blijven die twee bij elkaar zitten. Mss heb je er dan geen last meer van en wss dat niemand het ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze toch terugbrengen. Als je het probeert op te lossen met allerlei middeltjes zal t vast niet prettiger gaan lopen. En als je er eenmaal op gelopen hebt, kun je ze niet meer terug brengen en ben je je geld kwijt. Dit geld kun je waarschijnlijk beter gebruiken voor een paar schoenen dat direct fijn zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt drie dingen doen:

1. Je snijd je teen eraf en je teen valt niet meer erbuiten.
2. Je doet de schoenen niet meer aan.
3. Je stuurt ze terug naar de fabriek met een dreigbrief erbij.

Succes!
Bronnen: