Ik heb het geprobeerd maar volgens mij is het niet echt slecht maar moet je het ook niet zo vaak gebruiken. Er staat wel eens in de 2/3 maanden maar dat lijkt me vaak. Als de ergsye eelt eraf is kun je het zelf goed bijhouden met een raspje of puimsteen.
Volgens mij is de werkzame stof salicylzuur en dat word ook toegepast in eeltpleisters en likdoornpleisters.
Diabetici moeten het niet gebruiken. Zwangeren alleen in overleg met arts.

Je moet die sokjes ook precies een uur aandoen. Niet langer onder het mom van er gebeurt niks.
Pas na 3 dagen zul je merken dat ee iets gebeurt en dan vervellen je voeten. Niet doen als je een week of 2 weken erop leuke open schoentjes oid aan wilt want dat is geen gezicht.

Het werkt wel echt supergoed en doet geen pijn. Warm water versnelt het proces van vervellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt wel redelijk, maar je moet het niet ergens anders gebruiken, dan doet het echt zeer wanneer het gaat vervellen.