krijg je je geld terug bij de adidas store?

Ik heb gisteren een paar schoenen gekocht bij de Adidas store. Ik wil ze nu terugbrengen maar ik weet niet zeker of ik het aankoopbedrag terug krijg?
Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (1)

Geen ervaring bij die winkel.

Wettelijk geld het volgende:
Het kan zijn dat ze de schoenen helemaal niet terug nemen, zeker niet als ze gedragen zijn.

Ze zijn niet verplicht het artikel terug te nemen dat is een gunst.
Misschien doen ze het wel, dan kan het zijn dat je een tegoedbon krijgt of je geld terug.

Als het artikel buiten jouw schuld om kapot is of ondeugdelijk. Dan kan het zijn dat je, je geld terug krijgt. Maar ook dat zijn ze niet verplicht. Ze moeten of zorgen dat je product gemaakt word of het vervangen. Kan dit beide niet dan heb je recht op geld terug.

Dus het hangt er helemaal vanaf waarom je het terug brengt en wat voor servicebeleid de winkel heeft. Ik zou zelf altijd een item (als het nog verkoopbaar is) terug nemen. Ik ga voor klantenservice.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. ik heb de schoenen eenmaal aangehad buiten, maar ik heb ze wel zeer goed schoongemaakt. ze hebben niet eens naar de schoenen gekeken toen ik ze terug bracht. ik heb me geld terug.:)