eind april 2011 moet ik naar een trouwfeest en ik heb een rok gekocht (zo'n zwarte die wat frult onderaan) wat voor t-shirt kan ik er best op dragen?

kleding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets meer info over jezelf... ben je lang, klein, breed of smal in de taille enz...

Antwoorden (7)

Als je in plaats van een t-shirt nou eens een mooi kanten topje hierop draagt? Dat staat wat feestelijker. Als het mooi weer is kan je ook een camisole aantrekken, met voor 's avonds een vestje met bv pareltjes geborduurd.

Camisole = mooi hemdje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk grijs of wit topje daarover heen een colbertje niet te veel frutsels want dan valt de rok niet op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen shirt, dat is zo alledaags. Je gaat naar een feest dus zorg dat je iets feestelijkers aan hebt. Ga naar de winkels waar je anders nooit komt, omdat ze misschien iets anders hebben dan je gewend bent. Je hebt nog tijd genoeg om te kiezen en te wennen aan iets anders. neem een vriendin mee en eventueel dat rokje en kijk wat er leuk op staat. Bloes jasje, leuke ketting
13 jaar geleden
Als je geen andere keuze hebt dan een t-shirt, zou ik voor een gekleurde kiezen, maar dat is persoonlijk. Je rok is al donker. Hou het lekker strak, staat leuk boven al die plooien. (= niet nadelig hoor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt op www.solo4kids.nl zelf een shirt ontwerpen, maar dan moet je wel een model kiezen.
of op http://www.coolcat.nl/shop/women/tops.html?___sid=u & http://www.coolcat.nl/shop/women/tops.html?___sid=u &
http://www.coolcat.nl/shop/women/tops.html?___sid=u
kun je misschien wel iets leuks vinden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwart korset zou hier bij passen, als je dit leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste, prachtige rok. ziet er echt heel mooi uit.

ten tweede: een zwart kanten topje erop zal mooi staan, gevaar is alleen dat het al weer snel een zwart geheel wordt.
kan heel mooi staan maar staat soms een beetje gothic achtig zeker als je kant en dergelijke gebruikt.
je kan dit oplossen door 1 extra kleur te kiezen en die met accessoires aan te brengen, een riempje, bloem/broche schoenen, tasje sjaaltje.
welke kleur bij jou goed staat en jij mooi vind is persoonlijk.
kleuren die er goed bij zouden passen zijn: rood, wit, licht beige, grijs, turquoise.

tip: huidkleurige schoenen laten je benen langer lijken, kan een goeie reden zijn om voor die kleur te kiezen

Toegevoegd na 1 week:
ik had wat tijd over,
zo zou ik het dragen denk ik.