Hoe sluit ik mijn Sekonda horloge?

Ik heb op zalando een Sekonda horloge gekocht, er zit alleen geen sluiting bij dus kan hem niet om doen. op de foto kan hij dicht zonder sluiting maar ik snap niet hoe, nergens staat een uitleg heb het hele internet afgezocht , iemand enig idee?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (1)

Er zit een vouwbare sluitingclip tussen de schakels.

'k Zal zo jouw foto kopiëren en met een cirkel om de vermoedelijke plek als afbeelding bij mijn antwoord plaatsen.
Je plaatst je duim tussen die schakel en die ernaast en duwt de clip met je duimnagel naar boven. Na het omdoen haak je de clip om de dwarsligger, vouwt deze om en klikt ʹm weer dicht.
Toegevoegd op 22 januari 2021 14:10: tekst
Plaatje bij antwoord
Amadea