Ik heb 2 knaloranje echte overals WK Al vanaf begin zit een luchtje in ;soort autowerkplaats lucht. Wie heeft tip om de lucht verwijderen?

Toegevoegd na 6 minuten:
WASSEN HEB IK AL VAAK GEDAAN !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
capthavoc
13 jaar geleden
wat voor sto is het anders zou het ook de stof zelf wel eens kunnen zijn

Het beste antwoord

met textiel verfrisser inspuiten
daar haal je luchtjes aan kleding ook mee weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Was ze!
En dan in de droger!
Moet het weg zijn;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even in de wsmachine ? binnenste buiten keren is wel handig denk ik
13 jaar geleden
Wassen in de wasmachine, gebruik iets meer wasmiddel dan normaal en vervolgens wasverzachter. Laat ze buiten aan de lijn drogen. In de droger zullen ze waarschijnlijk krimpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchten, lekker aan de lijn in de wind! Pure frisheid......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG alle nare geurtjes weg uit textiel is een onschadelijk plantenextract op waterbasis, dat de vieze geur niet maskeert, maar juist de stankmoleculen oplost. De handige spraybus werkt op luchtdruk en geeft een heel fijne verneveling. Spray HG alle nare geurtjes weg uit textiel in ruime mate op het weefsel op een afstand van ongeveer 30 centimeter. Na 15 tot 20 minuten is het textiel weer fris en geheel vrij van geur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een wasbeurt ipv wasverzachter azijn in het wasverzachterbakje doen wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een droger hebt, dan is de kans groot dat je de vieze lucht weer uit je schone kleding kunt halen. Doe dan alle was in de droger en voeg een washandje met een beetje waspoeder toe. Dit washandje moet je wel goed dichtknopen (of strikken met een touwtje), zodat het geen vlekken geeft op je kleding. Als je bang bent voor vlekken, kun je bijvoorbeeld ook de speciaal verkrijgbare trommeldoekjes gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in de sneeuw leggen,in Oostenrijk regio Dachstein ligt nog een lekker pak sneeuw.Misschien nog leuk voor een tripje?