Waar kan ik een vrouwen t-shirt laten bedrukken, maar niet van die vormloze gevallen (Niet boven 20 euro het liefst)?

Ik zoek een zwart shirt die ik kan laten bedrukken, maar niet van die shirts die veel te groot zijn/geen vorm hebben en de hals laag/v-hals, ipv zo hoog bij je keel. En het liefst ook nog een beetje over je heupen. (Ik weet het, het is veel gevraagd, maar omdat ik niet de slankste ben staan van die korte shirts niet mooi.)
Weet iemand iets?? Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan alleen met katoenen shirts en die zijn altijd vormloos. De vorm komt namelijk door de elastiek en die kun je niet bedrukken.

Antwoorden (3)

http://www.digitransfer.info/t-shirt-bedrukken
Het is onder de €20,-

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste manier is het zelf doen. Er zijn veel winkels o.a. de Hema die opstrijk papier verkopen. Hier kan je op printen en vervolgens op t-shirts strijken. Dit kost echter wel tijd. Enige bedrijf waar ik een fijne ervaring mee heb is : http://www.joor.it/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bedrijf waar mooie T-shirts gezeefdrukt worden, is de Shirtkoning. Minimale oplage is 10 stuks. Niet duur, wel goed.
Als het maar om eentje gaat, kun je het beste inderdaad een strijkvel gebruiken en zelf een mooi shirt kopen.