word aardig grijs, weet iemand een goede shampoo dat het wat witter wordt?

wil het niet verven of spoelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Zilvershampoo geeft mensen met grijs/wit haar een mooie witte glans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilvershampoo. Verkrijgbaar in verschillende merken, oa Guhl en Schwartzkopf. (ook huismerk van bijv Etos)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De belangrijkste oorzaken van vergeling van je grijze haar zijn : sigarettenrook, smog en vervuilende stoffen uit de lucht, hard water en residu van shampoo, conditioner en styling producten..

Natuurlijke oplossingen
* een dagelijkse spoeling met appelazijn of citroensap. Deze vloeistoffen zijn zeer effectief in het strippen van residuen, zoals ijzer uit hard water uit je haar, het verwijderen van de gele kleur . Na het wassen giet je de azijn of het citroensap in je haar, laat het gedurende 15 minuten zoveel mogelijk zitten voordat het uit te spoelen. Helaas, de appel cider azijn geur blijft. Aangezien dit een volledig natuurlijk product is, hoef je je geen zorgen te maken over het gebruik