Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is wenkbrauwen epileren nu in de mode?

je ziet het zowel bij mannen als bij vrouwen... het epileren van wenkbrauwen....erg in de mode in het heden ...

dit t.o.v. van het feit dat in de jaren 80 de Elle nog vol stond met rijke dames met nujuist volle wenkbrauwen ( die ik dus mooier vind persoonlijk )

is er een reden dat dit nu juist zo veranderd is? een soort reden van nut? of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je een geheimpje verklappen: die volle jarentachtigwenkbrauwen, die waren ook flink bijgeschaafd, inclusief epileren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de metroman... niet op in gaan....
rose
13 jaar geleden
Ik heb het altijd vreselijk gevonden, van die kaalgeplukte oogkassen. En waarom iets in de mode is, tja, dat willen een heleboel mensen best graag weten...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Epileren bestaat al eeuwen, zo niet langer. In oosterse landen wordt het al eeuwen met touwtjes gedaan.

Dat het nu weer 'in de mode' is, is gewoon de invloed van de mode. Ze verzinnen steeds weer iets anders om in the picture te komen, dus nu weer dun geëpileerde wenkbrauwen. Ik voorspel je dat over een jaar of twee, volle wenkbrauwen weer in zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is al decennia lang zo; een periode zijn volle wenkbrauwen in, en dan moet er weer flink geëpileerd worden. Ik ben dus af en toe heel modern met mijn volle wenkbrauwen. En dan weer een hele tijd niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is t altijd wel normaal geweest om ze te epileren.ook de volle wenkbrauwen werden in vorm gebracht..sommige mensen hoeven t niet,die hebben al een mooie vorm van zichzelf.en sommige zitten er gewoon niet mee..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik gewoon erg verzorgd zie staan, vooral bij mannen. Je ziet ze soms lopen met de wenkbrauwharen die zowat voor hun ogen hangen.. vreselijk.
Mannen zijn de laatse jaren een stuk beter voor hun zelf gaan zorgen, ook qua ontharen van wenkbrauwen, borst en ook van onder... gelukkig.

Voor vrouwen geld .. er is een tijd dat sommige vrouwen hun wenkbrauwen compleet weghaalde en er zo'n dun streepje met een potloodje voor in de plaats tekenden, hoe vreselijk eigenlijk. Je wenkbrauwen maken een belangrijk deel van je gezichtsuitdrukking dus als deze mooi verzorgt en in een prachtig lijntje is geepileerd ziet je gezicht er al een stuk verzorgder uit, zelfs als je geen make up zou dragen. Daarom doen vrouwen dit al eeuwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de unibrow uit de mode is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding