Waar kan ik een badstoffen pyjama kopen in maat 164? (kindermaat jongens)

Mijn zoon wil graag een badstoffen pyjama, maar ik heb even gezocht maar ik kan bijna niks vinden op internet. P.s. het liefst niet een al te dure pyjama.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en bij de primark

Antwoorden (1)

Bij de Hema is er een van €18,- zie link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik haal ze ook bij de Hema. Maar misschien als het nog iets kouder wordt. Tegen Sinterklaas hebben ze ze altijd wel :-)