Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij vertellen hoe dit type zonnebril heet en waar ik deze kan kopen?

Hoi! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een bepaalde soort type zonnebril, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan aanschaffen. Weet iemand hoe dit type zonnebril heet en waar ik deze kan kopen? Het is een platte pilotenbril met vuil-gele kleur glazen. Werd veel gedragen in de jaren 80/90. Ik heb een foto bijgevoegd. Ik hoop graag wat te horen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea, allereerst bedankt voor je antwoord. Het antwoord op mijn vraag is echter niet zo simpel. Ik zoek geen zonnebril uit de feestwinkel, noch een model zonnebril van tegenwoordig. Het gaat expliciet om een zonnebril uit de jaren 80/90 die plat is en een ander soort kleur glazen heeft dan de gebogen modellen van tegenwoordig. Dit is te zien op mijn bijgevoegde foto. Deze modellen zijn zo goed als niet te vinden, vandaar dat ik mij wendde tot deze website. Wellicht zijn hier kenners?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die zijn in feestwinkels te koop onder de naam hippiebril. Zie bijvoorbeeld https://www.feestbeest.nl/themafeesten/overige-feesten/foute-party/foute-brillen/bril-grote-ronde-glazen-geel.html

Maar als je een echte zonnebril bedoelt, dan kun je gewoon googelen op "gele pilotenbril" en je krijgt er talloze voorbeelden van te zien.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding