Weet iemand waar je rode enkelsokken kan kopen?

Voor mijn dansuitvoering hebben we rode enkelsokken nodig, het moeten per se rode ENKELsokken zijn dus ze mogen echt niet bocen je enkel uitkomen. Heeft iemand deze sokken ergens gezien? Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk!
alvast bedankt! x Fleur

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Amadea
7 jaar geleden
Heb je al bij de Hema, Zeeman en Wibra gekeken? Ik kom daar juist meer soorten enkelsokken dan gewone sokken tegen...
Erna55
7 jaar geleden
Op de markt bij een sokkenkraam.

Antwoorden (1)

Bij de H&M. Het is een set enkelsokjes van zeven verschillende kleuren, waaronder rood. Het kost €7,99.

En ook bij de Hema. Een set enkelsokjes van drie verschillende kleuren waaronder rood. Kost €4.