zwanger worden, tenminste bij mij werkt dat zo.
er goed afblijven.
en naar kruidvat coor vitamine B met C. in bruistablet vorm.
echt een aanrader. en zeer goedkoop.

Toegevoegd na 20 seconden:
coor-voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm, hoe zou het dan voor mannen werken???
Volgens mij heb je stevige nagels of niet.Maar door mooie stevige nagels te krijgen door een smeersel geloof ik niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar dagelijks wat gelatine, bijvoorbeeld door een sapje, schijnt te werken.
baat het niet dan schaadt het niet.
en natuurlijk moet de basis goed zijn, eet gezond en gevarieerd.
14 jaar geleden
Er is nagelverharder te koop. Dit werkt erg goed.

Verder vitamine B-1000 van het Kruidvat gebruiken.
Het helpt. Niet alleen voor je nagels, maar ook voor je haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een manicure laten manicuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik een organische drank "silisium"dat verstevigigd de nagels en haar. Het is een extract van heermoes en brandnetels.Sinds ik het gebruik spleiten me nagels niet meer en krijg ik weer nieuwe haren er bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als eerste is dat wel zo goed als erfelijk bepaald,maar eten kan natuurlijk wel helpen om ze te verstevigen(hetzelfde wat allemaal goed is voor de botten)maar heb je slechte en dunne nagels zul je geen sterke dikke nagels krijgen....daar zijn te nagelverhardende producten voor:dus gewoon te vergelijken alsof je blanco nagellak op hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nadat ik mijn gelnagels had verwijderd had ik héle broze nagels en héél dun. Bij mij hielp het om sos nail savers growth activator van Essence te smeren. Daar overheen een laagje blanke lak voor de glans. Doordat je nagels er dan steeds mooier uit gaan zien blijf je er ook vanaf. En mijn nagels groeiden echt een stuk sneller. Regelmatig even mooi rond vijlen en af en toe even met een polish-nagelvijl over je nagels heen, voor je de growth activator erop smeert. Je moet wel even geduld hebben. Uiteindelijk krijg je echt stevige nagels.