Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben gisteren terug van vakantie en de wijzerplaat van mijn horloge is wazig. Weet iemand misschien hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Ivana
8 jaar geleden
Vocht of damp onder de wijzerplaat gekomen. Even naar de juwelier of wachten of het zichzelf oplost. In ieder geval is het niet meer 'water/dampdicht'.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

leg hem met het glas boven op je koelkast ( Direct contact ). want door de anti condenslaag trekt de vocht sneller uit de horloge!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wellicht ben je met het vliegtuig geweest.

Door de onderdruk in het vliegtuig, en later weer normale druk is de lucht uit, en vervolgens weer in je horloge gelekt.
Die 'luchtverversing' heeft wat vocht meegenomen. Dat vocht is vervolgens gaan condenseren tegen de wijzerplaat.
(Lees meer...)
Ivana
8 jaar geleden
Was ze met het vliegtuig dan??
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Daarom begin ik ook met "Wellicht...."
:-)
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Deze tijd? Ik denk eerder aan wintersport. Ik had zelf een horloge waarbij altijd vocht onder het glas kwam als ik in het wintersport gebied was. Waarom? Geen idee. Ik had het alleen daar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding