Op welke site kun je goede push up bikini's kopen?

Ik wil een nieuwe bikini kopen met push up waar je ook echt resultaat van ziet.
Weet iemand een site voor deze bikini's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Kijk eens op de site van Marlies Dekkers bij SunDressed daar verkopen ze deze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij het beste dat je zelf naar een winkel gaat om te passen; dan zie je pas of je ook recht resultaat ziet. Als je om de één of andere reden niet naar een winkel wil, ga dan eens kijken op de sites van V&D, Wehkamp, Neckermann, Hunkemuller, Otto e.d. Die verkopen allemaal badmode die je thuis kunt uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de pabo hebben ze deze, en bij Zalando en Bon Prix!