Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een pak? (mager)

Hoi,

Ik ben een 18-jarige student, en ik heb binnenkort een pak/kostuum nodig voor een belangrijke presentatie. Ben nu een beetje op zoek, maar het is erg moeilijk om iets geschikts te vinden. Ik ben namelijk ongeveer 1,83m, en zeer mager. Ik weet dan ook nog niet mijn precieze maat, maar ik schat maat 42 of 44 (ga binnenkort even in een winkel passen). Ook heb ik niet al te veel budget, ik zit te denken aan 100 tot 150 euro. Weet iemand een geschikte winkel voor mij?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij C&A kan je verschillende delen van het pak in verschillende maten kopen en onder de 100 eurie blijf je daar wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sluit me helemaal aan bij bovenstaande, precies wat ik ook wilde zeggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben 19 en ook redelijk mager. Ik heb een pak van maat 44 en een andere maat 46, beide gekocht bij V&D. Ik geloof dat ik daar met 100 euro wel genoeg had.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jordeter, mag ik vragen hoe lang je bent?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Iets minder lang dan jij, 1m 75
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Primark heeft ook pakken heb ik laatst gezien, niet duur ook. Onder de €100 dacht iets van €60 compleet. En anders suitsuply ook redelijk voordelig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou ook een pak kunnen huren. Misschien is dat goedkoper.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Voor mijn zoon heb ik indertijd een mooi pak gevonden bij WE Men.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
ik weet niet of je toegang hebt, maar bij de Makro zijn zeer betaalbare pakken te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ikhebeenhelegoeievraag

Wat dacht je van een pak bij de Kringloop winkel?
Het kost geen drol en dan heb je nog iets over om naar een 'wijk'naai-atelier te gaan en het hier en daar te laten innemen, indien nodig.

Het echtpaar dat voor mij kleding/spullen vermaakt/repareert is echt niet duur en heel erg vakkundig: dat zijn nu vakmensen!
Dus is zeker het overwegen waard als je er netjes wilt uitzien voor een prijsje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding