Zijn er nike air max heineken verkrijgbaar/te maken?

Ik wil voor mijn vriend graag nike air max hebben met heineken erop dus niet alleen het woord maar ook de tekens.... Is dit mogelijk? Zo ja hoe? Moet maat 45 zijn. Dankjewel (zie evt foto voor voorbeeld, hoeft niet precies eender te zijn maar dat is t idee) ik weet niet of hij in de goede categorie staat..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Antwoorden (1)

Ziet er naar uit dat deze versie van de Nike Air Max 1 niet apart te verkopen is. Dat betekend dat je de combinatie van kleuren op de schoen wel zelf zou kunnen maken op de Nike website kan maken met Nike ID. Als je het helemaal mooi zou willen afmaken vervolgens zelf het Heineken logo er op spuiten/verven.