Waarom krijgt een kapper je haar altijd in het model hoe je het hebben wil, en als je het dan thuis na probeert lukt het niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ervaring, oefening, betere stylingsproducten dan die je thuis hebt, geduld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebrek aan vakmanschap; als het niet zo was dan hadden kappers, loodgieters, IT-ers en andere professionals geen baan en geen droog brood te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag aan de kapper tips hoe je het beste zelf kunt stylen.
en ja, ze hebben er tenslotte voor geleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal gebruikt die kapper een fohn, ik weet niet of jij die thuis gebruikt.

Toegevoegd na 15 uur:
Een kapper maakt ook wel eens gebruik van couperen of touperen, ik weet niet hoe ze het precies noemen, maar dan kammen en fohnen ze eerst het haar de ene richting op, ik geloof naar achteren, maar weet ik niet zeker, en dan de andere richting op zodat de haardos voller lijkt. O sommige van hun examens is dit verboden, maar het geeft wel een mooi effect.