Wat is warmer? Leer of immitatiebond in schoen?

Ik heb altijd koude voeten in de winter. Nu wil ik de originele Timberland schoenen kopen (helemaal leer van binnen en buiten) of andere hoge schoenen met immitatiebond van binnen en leer van buiten. Wat is warmer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

imitatie bont is warmer leer is altijd koud om dat het dunner is dan imitatie bont
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De leren schoenen zijn dikker omdat het heel dik is en een dubbele laag leer. Dus de keuze is erg lastig. Het bondje is juist wat dun.