Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de mouwen van mijn blouse knopen/oprollen?

Ik heb mijn blouse in de was gedaan en toen zijn de knoopjes van de mouw losgeraakt. Nu krijg ik ze met geen mogelijkheid meer mooi vast.. Ze waren opgerold, met de 2 knoopjes aan de buitenzijde zodat deze zichtbaar zijn..

Iemand tips of een duidelijke uitleg (met foto's?)

De eerste foto is zoals het nu is, de tweede foto is zoals het 'ongeveer' moet zitten, maar dan niet zo opgefrot. Want het zat heel netjes en recht toen ik het kocht.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het stukje mouw waar de knoopjes op zitten dubbel vouwen naar buiten en dat steeds zo door vouwen totdat jij denkt dat het goed is. Werkte bij mij heel goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En misschien eerst strijken.
Als je het helemaal perfect netjes wilt hebben is het het beste alle oneffenheden eraf te halen (dus de knoopjes)
Dan (optioneel) een lijn door te knippen verticaal richting de elleboog (niet helemaal, tot waar je hem opgerold wilt hebben) Dan tot daar aan toe oprollen/vouwen (wat je wilt) en dan met het stukje op de tweede foto waar hij mee vast zit (die heb je er immers afgehaald) bovenaan het opgerolde stuk, horizontaal, de twee zijdes weer bij elkaar zetten als een soort bruggetje. (dan kun je hem dus niet meer afrollen, maar zit hij wel netjes)

Toegevoegd na 40 seconden:
natuurlijk kun je ook de knoopjes er weer goed opzetten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding