Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je een vieze smaak uit je mond?

soms word je wakker na heel diep weg te zijn geweest met een lekkere ochtendbek.. maar soms houd dit (voor mijn gevoel) de hele dag aan.
je komt je bed uit douched poetst je tanden ect na ontbijt dan maar weer, en toch blijft de smaak van net wakker plakken. hoe kan dat.

(klingt lekker he, maar ik zou niet willen dat iemand over mij ooit kan zeggen dat ik uit mijn mond ruik.)

Toegevoegd na 4 minuten:
ik poets mijn tong en tandvlees ook en eet kaugom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Drink je misschien koffiemelk in je koffie? Daar schijn je een hele slechte adem van te krijgen.
Peterselie kauwen, goed flossen en je tong poetsen (ook helemaal achteraan) zonder tandpasta kan helpen.
Soms ligt de slechte geur echter aan iets anders.
Het kan zijn dat je maagklepje zijn werk niet goed uitvoerd. Hiervoor kun je domperidontabletjes slikken. Hierdoor sluit je maagklepje weer zoals het hoort en is de stank verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

niet alleen je tanden maar ook je tong poetsen, en dan goed spoelen met mondwater. een fishermens friend erachteraan en hup... klaar is kees!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie bewerking. ik doe die dingen al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bewerking werd tegelijkertijd getypt als mijn antwoord. je spoelt nog niet met mondwater?
Als je knolook heb gegeten kan deze smaak blijven na poetsen e.d. Na een nachtje slapen is de smaak wel veranderd en heb je een vieze smaak in de mond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flossen wil ook wel eens helpen. (etenresten tussen de tanden, kunnen ook erg gaan ruiken)
Mischien is er iemand in je omgeving die het wil checken? mischien valt het wel mee?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt raar met helpt wel: peterselie kauwen, citroensap in water doen en opdrinken, suikerklontje eten..
Niet allemaal tegelijk he!
:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop mondwater bij de drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bocasan oral B
Gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik moest naar de tandarts en heb gevraagt of zij iets weet...ze zegt dat het ook kan komen door tandsteen en rood tandvlees en andere kleine afwijkingen in je mond...omdat je namelijk al zei dat je je tong ook poetst kon het daar niet aan liggen...haar raad dus:ga naar de tandarts die kan het zo checken of het daaran ligt...sukces
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding