Hoe maak je een recht eyeliner lijntje?

ik kan geen recht lijntje maken heeft iemand tips

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Je trekt als het ware je ogen een beetje uit, zoals een chineesje.
Dan trek je een rechte lijn met je eyeliner, daarna pak je een wattenstaafje en maak dat een beetje nat en maak er een rechte lijn van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Met je elleboog ergens op steunen (tafel, wastafel oid), dan trilt je arm minder.
Ik deed altijd gewoon een heel dikke lijn, of meerdere, en dan alles wat ik niet wilde weer weghalen. Dan bleef er ook iets prachtig rechts over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
permanente laten zetten, heb ik sinds kort en is echt ideaal!!! ben er super enthousiast over en heel mooi recht.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik was dat gehannes meer dan zat lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je laat het iemand anders doen,
of gewoon niet op doen ^^
of een cursus volgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wattenstaafjes zijn de oplossing! Trek een vrij dikke lijn en maak de lijn dunner en rechter met behulp van een vochtig gemaakt wattenstaafje. Oefening baart kunst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe ik ook altijd zo!
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
Na een tijdje lukt het veel makkelijker, let maar op ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet zorgen dat je een goede eyeliner hebt. Ik had vroeger met een "echt"kwastje en die ging alle kanten op. Nu heb een eyeliner van lóreal die al vaker is uitgekozen tot de beste eyeliner en die heeft stabieler meer viltstift achtig kwastje en dat gaat echt super goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
trek je bovenste ooglid strak richting je oor
dan trek je het ooglid namelijk strak en kun je perfecte strakke lijnen trekken.
ik begin met een dun lijntje als die goed is dan trek ik daar nog een iets dikkere lijn overheen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een heel zachte koolpotlood en slijp hem scherp. Dan is het een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Als je het met een potlood goed kunt, kun je overgaan op vloeibare eyeliner.

Je ooglid strak trekken en in één beweging van binnen naar buiten een lijn trekken, waarbij je het vanaf het midden van het oog de lijn iets dikker maakt.

Hier een filmpje hoe je vloeibare eyeliner gebruikt.

http://www.youtube.com/watch?v=ff6O-nlPv_c&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met vloeibare bedoel je? Want die zijn zowieso veel strakker.
het is een kwestie van oefenen oefenen en nog eens oefenen. Met je elleboog ergens op steunen.
je hebt nu ook van die stiften (zowieso van essence, ik weet niet waar nog meer van), en die schijnen makkelijker te zijn. ookal vind ik ze lastiger, misschien toch een tip?
als je je lijntje aan het einde iets om hoog wil laten lopen moet je de lijn van je onderste ooglid omhoog volgen, dan zijn je lijntjes altijd gelijk :)
ik hoop dat je er iets aan hebt.

Toegevoegd na 59 seconden:
oh, ik trek hem trouwens niet strak, maar dat ligt er denk ik aan wat je handiger vind.