Wat is het allerbeste en goedkoopste middel of handeling om je tanden onschadelijk te bleken? ( liefst mensen met ondervinding )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

3 weken geleden heb ik het zelf laten doen bij the white smile company. Snel (1,5 uur), niet duur en effectief!
Ik ben er erg tevreden over.

De behandeling is niet schadelijk en verandert niets blijvends aan de structuur van je tanden. Het bleken kan dus onbeperkt worden herhaald. In theorie zou je dit gerust meerdere keren per jaar kunnen doen. Het heeft echter pas weer zin als de tanden weer wat beginnen te verkleuren en er dus weer nieuwe verkleuringen in je tanden zijn gekomen. Na één behandeling is namelijk het maximaal haalbare resultaat bereikt en kunnen je tanden niet meer witter worden. Het heeft dus geen zin om na een korte tijd een tweede behandeling te ondergaan, je zult dan weer op precies hetzelfde resultaat uitkomen als na de eerste behandeling. Als je het resultaat helemaal optimaal wilt houden adviseren we om de behandeling eens in de 2 tot 4 jaar te herhalen, afhankelijk van je consumptiegedrag en het onderhoud.

Toegevoegd na 21 uur:
De prijs is tegenwoordig € 149,-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de tandarts. Ga alsjeblieft niet zelf aan de slag!
Ik heb een voortand laten bleken bij de tandarts: Superresultaat zonder pijn en in twee behandelingen.
En een blijvend resultaat, wat bij thuismiddeltjes nooit het geval is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar je tandarts gaan die kan je er alles over vertellen en als je het laat bleken laat het gewoon bij de tandarts doen en niet bij een of ander vaag bedrijf. Onschadelijk bleken bestaat niet er kunnen altijd gevolgen zijn bijvoorbeeld gevoelige tanden. Mijn tandarts doet de behandeling voor 250 euro..

Goed je tandenpoetsen en een donkere lippenstift doet ook wonderen..vraag eens voor de gein welke tint tanden je hebt aan de tandarts..de meeste mensen hebben wittere tanden dan ze denken meestal maar 1 tint onder de witste natuurlijke kleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amerikaanse onderzoekers hebben onderzocht dat de aanwezige peroxide tijdens het bleken geen aanzienlijke veranderingen brengt aan het gebit.

Uit het onderzoek bleek dat het drinken van sappen slechter voor het gebit is, dan het tanden bleken zelf. Zo heeft, bijvoorbeeld, sinaasappelsap een negatief effect op het glazuur, zo meldt Cosmetics Design. http://www.nu.nl/gezondheid/2036370/tanden-bleken-minder-schadelijk-dan-sinaasappelsap.html