Waarom gaat je gulp steeds open van sommige broeken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
15.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom doet een Belg zijn gulp open als hij zijn friet eet? Antwoord: DAn blijven de vliegen van zijn friet af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die's goe! XD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mak paard blijft op stal ook al staat de deur wel eens open

Het beste antwoord

Dan zit er een goedkope, dus niet erg goede kwaliteit rits in die broek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat is een kwestie van een goedkope rits. Een goeie rits zit "op slot" als de trekker naar beneden staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vaak zit dat in de prijs van een broek bij duurdere broeken hebben de ritsen een soort slot zodat ze bijna niet uit zichzelf opengaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zit op de rits teveel spanning omdat de knoop boven de rits niet goed zit ten op zichte van de rits .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er soms hele goedkope ritsen in gedaan worden of
je bent gewoon te dik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook dat het remmetje van je rits stuk is. Dat gebeurt ook wel bij duurdere ritsen. Als het lipje van je rits naar beneden hangt, staat je rits op de rem en kan hij niet vanzelf open gaan. Soms gaat dat mechanisme kapot. Heeft overigens niets met dik zijn te maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kunnen veel redenen voor zijn en ik weet maar 1 makkelijke oplossing (behalve natuurlijk een nieuwe rits) je doet door het gaatje van het lipje van de rits een stukje elastiek (een lusje) en dat doe je om je knoop voordat je die dicht doet. Even simpel Als doeltreffend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat de rits kapot is, of dat de broek gewoon te klein is.