Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen Weleda en dr. Hauschka en werkt het beter dan bijv. Chanel of Dior

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zowel weleda als dr. Hauschka werken met biologische producten. Verschil zit hem in de ingredienten en ik geloof dat dr. Hauschka wat duurder is dan weleda. Voor mij werkt weleda beter dan chanel of dior omdat ik een heel gevoelige huid heb en allergisch reageer op parfums en bewaarmiddelen. Die zitten er dus niet in bij weleda.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet alleen iets over Weleda: daar zitten absoluut geen dierlijke producten in.
Het werkt heel goed. De geur vind ik wel fris, maar niet echt lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
meen je dat nou ineke?
ik ben helemaal weg van de geur van iris en duindoorn.
maar ja, smaken verschillen he ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weleda gebruikt wel degelijk dierlijke ingrediënten, zoals lactose en honing. Ze geven zelf ook aan dat in sommige producten dierlijke ingrediënten zitten: http://www.weleda.nl/zelfzorgmiddelen/zelfzorg-of-dokter/veelgestelde-vragen.html
Weleda is biologisch, Chanel en Dior in elk geval niet.
Wat beter werkt zul je zelf moeten uitproberen, elke huid is anders, en iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeur wat betreft geur, smeerbaarheid en dergelijke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding