Kleur is dit seizoen één van de belangrijkste trends. Fel rood, roze, geel en groen kan je gerust met elkaar combineren. Daarnaast zien we de camelkleuren van voorgaande seizoenen terugkomen, maar ze neigen meer naar beige.
Nog een paar musthaves: bloemenjurken, jeans met wijduitlopende pijpen, kanten blouse en een gestreept T-shirt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tegenwoordig is alles in de mode. De jaren 70, 80 en 90 hebben een revival gemaakt. Je vind van elke stijl wel iets in de winkel. Je kan kiezen voor bijvoorbeeld wat wijdere pijpen, die best 70's zijn, of de trakke pijpjes zijn inmiddels ook weer terug.

Er is momenteel in elk geval niet een echt duidelijk modebeeld. In de 70 jaren liep iederéén met wijde pijpen, als je dat niet deed liep je voor schut zeg maar, en er was ook echt niets anders te krijgen in de winkel. Nu kan je voor alles kiezen wat je maar wilt, strakke pijpen of wijde, kniebroek of baggy broek.

Ik zou zeggen, wees lekker creatief en maak er wat moois van ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt ook omdat er een wisseling is van die sqiuny broeken naar wijder en baggy over een paar naar kan je echt niet meer in een squiny rond lopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Nouk, bedoel je skinny jeans? Ik heb nog nooit gehoord van 'squiny' of 'sqiuny broeken? Wat zijn dat dan?'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof echt niet dat skinny's uit gaan. Er komen wel weer verschillende broeken in de mode, maar de skinny is naar mijn mening geen trend meer, maar een vast onderdeel in elke kledingkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De skinny jeans, was in de jaren 80 heel erg "in" en dus een vast onderdeel in onze kledingkast. In de jaren 90 is deze weer "uit" geweest, en vonden de meeste mensen het ineens "stom" staan. Nu pas is deze trend weer terug. Dus het kan wel degelijk, dat skinny jeans er weer uit gaan. Mode is onvoorspelbaar....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mode trends worden elk half jaar 'vernieuwd' in de fashion world. Zooooooo vermoeiend. Ik heb in de jaren 80 bv helemaal geen skinny jeans gedragen! Voor deze zomer zijn wijde broeken voorspeld als trend. Dus niet alleen de wijd uitlopende maar fladderend als geheel. Dat heb ik altijd doorgedragen; in of uit. Ik vind dat je gewoon goed moet kijken wat je staat, waar je je comfortabel in voelt. Dat straal je dan ook weer uit. En daarbij neem je wat leuke accessoires van nu. Ik zweer b.v. bij een goeie zonnebril, schoenen/laarzen, tas. Dat is een goeie basis. Zorg dat je altijd een maar liever twee combinaties in je kleerkast hebt (uit of in) waar in jij je goed voelt dan is het altijd goed. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening uit ervaring.
Skinny jeans, hot Pants, tank tops, veel bloemenprintjes, crop tops, boyfriend jeans, all stars, Adidas originals, cowboylaarsjes, blazers, baseball coats, kant, leren tassen, shirts met quotes, leren jassen, lange jassen met tailleriem, grote sierraden, de kleur rood, cirkelsjaals, halter tops, leren items.

Ik zou gewoon een paar "saaie" shirts kopen als basis en daarbij dan allerlei dingen overheen kopen als vesten, blazers, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korte rokken, korte shortjes, jeans, hoge hakken. Kleur= rood! Maar mode is wat je ermee staat he.