zijn new balance schoenen waterdicht?

Zijn ze waterdicht en geschikt voor winterdagen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De hoge wandelschoen wel, de lage gympen... denk het niet; water van boven.
Ivana
9 jaar geleden
Mijn New Balance lage wandelschoenen zijn waterdicht. Ik loop er dagelijks meer door de bossen en trap vaak in plassen, maar heb nog nooit natte sokken gehad. De prijs was 140 euro.

Het beste antwoord

ja redelijk, maar of dit ook in sneeuw zal zijn betwijfel ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Ook met sneeuw. De buitenkant wordt wel nat, maar de sneeuw geeft geen natte voeten/sokken.