Waar kan ik een facial cleanser apparaat kopen voor mannen?

Toegevoegd na 1 dag:
Het wordt in het engels blijkbaar een face brush genoemd. Zie dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=-8HfPfd7dVA&feature=player_detailpage#t=487s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik zei in het antwoord; de cleanser is voor zowel mannen als vrouwen. Ik heb er namelijk zelf ook 1, en die verschilt niks van het apparaat uit het filmpje ;-))

Antwoorden (1)

Hoe bedoel je? Een facial cleanser apparaat, is volgens mijn weten, gewoon unisex, oftewel, voor zowel vrouwen als mannen te gebruiken. Een gezich, is een gezicht.