wat zijn meegesealde strijkapplicaties bij een boek?

Ik wil het boek 100% julia bestellen alleen er staat: 100% julia + meegesealde strijkapplicaties. Ik heb geen idee wat dat tweede betekent

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dat betekent dat er een plastic hoesje om het boek zit maar daarin strijkapplicaties, dat zijn plaatjes die je op je kleding kunt vast strijken. Gratis dus erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het boek is dan geseald waartussen dan die 3 vellen strijkplaatjes zitten
en dat voor dezelfde prijs
Maar ik weet niet of je de meegesealde strijkapplicaties er nog bij kan krijgen
want ik heb hier een schrijven van 16 JULI 2012
------------------------------------------------------
Let op! Bij de eerste druk van 100% Julia krijg je 3 vellen met strijkplaatjes! Fab voor op je tas, t-shit of kussensloop... Boek met strijkplaatjes kost €13,95. Op=OP
Daarna is 100% Julia natuurlijk zonder de plaatjes te koop.