Leuke ideeën voor lang haar?

Redelijk lang (ongeveer tot onderkant bh) blond haar met pony. Iemand leuke ideeën om ermee te doen? Laten knippen is geen optie ;)

"Normaal" heb ik het gewoon in een staart. Héél soms los, met 2 plukjes naar achter. En soms thuis in een vlecht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (6)

Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opsteken.
Invlechten.
Gewoon lekker wild maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
je kunt er ook krullen in maken zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je haren zo vlechten

Toegevoegd na 6 minuten:
Of je kan een haarband indoen,je haren krullen en je kan ook dezelfde haartype doen als mijn haren op mijn foto 2 plukjes naar achteren of je kan een scheiding maken midden in en dan gewoon lekker los met wat volume erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan dat ook als je een pony hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb Jij een rechte of een schuine pony?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuine. Maar die kan ik niet uit mn gezicht halen, ofja, zou wel kunnen natuurlijk, maar dat wil ik niet ;) Heb 'n nogal lang gezicht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja tuurlijk kan dat is juist leuker met een schuine pony en 2 plukjes naar achteren of een vlechtje in je haar deed ik ook altijd (had namelijk ook een pony XD) hahaxd
Er zijn natuurlijk heel veel leuke dingen wat je met je haar kunt doen. Bijvoorbeeld een vlecht erin maken(visgraad vlecht is erg mooi bij blond haar) je kunt daarvoor filmpjes vinden op youtube.com.

wat ook een leuk idee is, om s'avonds als je gaat douchen, daarna twee vlechtjes in doen, en de volgende dag er weer smorgens eruit halen. dan heb je hele leuke krullen. Als het dan nog een beetje voor je ogen hangt(pony) kun je dat met een speltje heel erg leuk naar achter doen.

nog een idee: maak een rommelknot(losse knot) achter op je hoofd. die maak je zo:
- doe hetzelfde als je een staart maakt, maar nu doen je in plaats van je elastieke er helemaal omheen, er voor de helft door heen te doen(nu zit je haar niet helemaal door het elastiekje heen, je staart zit dus eigenlijk dubbel.)
- je kunt je staart goed laten zitten door het elastieke er een paar keer omheen te doen.
- nu pak je nog een elastiekje, en doe je hem eromheen(haar) en probeer je het als een knotje te doen.
- nog een paar speltjes erin, en het zit mooi,stevig en is erg leuk.

hoop dat er wat leuks voor je bij zit!

(op het plaatje zie je de knot onder aan je hoofd, maar ja kunt hem natuurlijk ook aan de bovenkant maken, iets hoger, daarvoor heb je dan die speltjes nodig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
los in krullen