is de regal r2920 waterdicht?

Zoals de titel het al zegt (er staat niks op het horloge dat hij waterdicht is)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Als je vraag de R29201-736 betreft, dan heb ik slecht nieuws. Want volgens het eerste review dat je kunt openklappen op
http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden/product/49316/regal-horloge-r29201-736 zat er na de eerste regenbui al condens aan de binnenkant van de wijzerplaat. Nu hoef je er dáár niks van te zien, maar vocht aan de binnenkant van het glas is natuurlijk wél minder!

En de productomschrijving of specificaties zeggen er niets over (bij sommige Regal horloges wordt wél expliciet aangegeven dat het betreffende horloge niet waterdicht is).

Wel wordt voor de zekerheid gesteld: “Dit Regal herenhorloge heeft een tijdloos design. De drie ogen op de wijzerplaat hebben een sierfunctie.”
Dat laatste slaat op drie kleine niet-functionele wijzertjes, maar ik vind de woorden “tijdloos design” voor een horloge waar drie van de zes wijzers sowieso al niets doen toch wel wat onheilspellend klinken!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.