rood en traanent oog

ik heb dit al anderhalve dag, en ik vind het heel vervelend, wat kan ik er er aan doen.
en wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Misschien is je oog lui, dan kan je een doekje met heel zuiver warm water erop doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan vanalles zijn. Er kan iets in je oog gekomen zijn waardoor het nu geirriteerd is, het kan een allergische reactie zijn, je oog kan ontstoken zijn.

Als het maandag nog niet over is, kun je het beste even naar je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al 1,5 dag!
Dan is het hoog tijd voor de huisarts.

Als het een allergie was geweest, dan zou het weer weg moeten zijn.

Waarschijnlijk zit er wat in je oog!

Probeer het wat te koelen met een vochtig washandje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer in ieder geval je oog te spoelen met gekookt water.
Van buiten naar binnen is het beste. En pas op dat je niet teveel in je oog wrijft. Liefst helemaal niet wrijven!

En zou zeker naar de huisarts gaan als het morgen niet over is. Wanneer het een ontsteking is heeft hij er de juiste medicijnen voor.

O en voor het geval je contactlenzen draagt, uit die dingen en je bril opzetten.