Kan het kwaad je oorbellen te reinigen met sterilon?

Ik heb oorbellen, heel veel, het zijn geen echte, behalve 1 paar die ik gekocht heb vandaag die zijn van echt zilver.
Ik heb 2 gaatjes in me linker oorlel en 2 rechts.

Nou gaan mijn gaatjes na het dragen van oorbellen vaak stinken.
Ik vroeg me af of het kwaad kon als, zodra me oorbellen stinken (ik douche er nooit mee en slapen ook niet dus ze gaan elke dag in en uit), schoonmaak met sterilon. Dus niet het oorgaatje want dat doe ik sowieso dat kan geen kwaad dat weet ik, maar zou sterilon je oorbel aantasten, de kleur of de glans bijvoorbeeld als de sterilon je oorbel raakt? je hoeft natuurlijk alleen het stokje en het achterkantje schoon te maken maar stel er komt een druppeltje op de oorbel zelf kan dat kwaad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe dat liever met neutrale zeep, Sterilon is ook niet best voor oorlellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
crea, iets zeeploos? Zoals Neutral?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik sterilon,ook voor m'n oorbellen dat was me ook aangeraden,kan echt geen kwaad.
Het ontsmet ook goed en dat is belangrijk.
Alleen bij een overgevoelige huid kan het wel prikken op je oorlellen.
Maar oorbellen schoonmaken ermee kan prima,zijn ze weer lekker schoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, antibacteriële zeep, Unicura bijvoorbeeld. Sterilon kan het staafje wat ruwer maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ze al jaren met sterilon of alcohol schoon. Nooit problemen van verkleuring gehad.

Antwoorden (1)

Het kan geen kwaad en het is nog goed voor je oren ook want het ontsmet je oren en zo voor kom je ontstekingen