Met welk product moet je de shampoo kerastase resistance bain de force gebruiken!?

Bij de kapper vertelde ze mij dat je bij de shampoo van kerastase genaamd bain de force uit de lijn resistance persé moest gebruiken met een ander product uit die lijn. Welke is dat? Ik moet het echt snel weten! Ik kan het nergens op internet vinden. De shampoo is voor verzwakt haar.

Weet jij het antwoord?

/2500

met Cement Anti-Usure of Forceintense want Bain de Force Mild reinigende kracht shampoo. en Door Vita-Ciment wordt het haar van binnenuit weer opgebouwd, zodat het weer sterk en veerkrachtig wordt en door de Vita-Topseal beschermlaag wordt de schubbenlaag beschermd. Het haar wordt luchtig, soepel en heeft meer veerkracht. Gebruik: Het haar wassen, even laten inwerken. Daarna doormasseren en goed uitspoelen. Geschikt voor dagelijks gebruik..Vervolgens verzorgen met Cement Anti-Usure of Forceintense Toegevoegd na 27 seconden: voor de zekerheid nog even je kapper bellen

Bronnen:
http://www.haar-producten.nl/Kerastase-Bai...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100