Waar kan je bikini's kopen?

Ik wil geen bikini van de hunkemoller of de livera, en ik wil hem ook niet kopen op internet. Dus weet iemand nog een leuke winkel waar ze goede bikini's verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je ze niet via internet wil hebben want bij de otto hebben ze een geweldig grote keuze in bikini's!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik pas ze liever nog in de winkel!

Het beste antwoord

Lingerie winkels, kledingwinkels en sportwinkels hebben vaak bikini's.

- bonnie b ( ik weetniet of deze in jou winkelcentrum zit)
- hema
- v&d
- esprit
- sting
- aktiesport, dakasport, bakkersport
- bijenkorf
- h&m
- ulla popkin
- m&s mode

Ik las dat je geen online winkel wilt aandoen maar ik wilde je deze niet onthouden..
online heb ik een hele fijne webshop gevonden www.farfallina.nl. Ze hebben hier werkeliijk alle maten en kleuren. Zalando www.zalando.nl heeft ook bikini's. Niet goed? Gewoon retour zenden geen gedoe! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij V&D en de Hema
amigo
12 jaar geleden
Bij V&D, Perry Sport, of een andere sportwinkel.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waar ligt de V&D?
Amadea
6 jaar geleden
Hallo zeg, dit antwoord dateert van juni 2011. Toen was V&D nog gewoon aanwezig.
Bij sportwinkels hebben ze vaak hele leuke! daar moet je maar eens gaan kijken. sport2000 ofzo, ligt er maar net aan wat bij jou in de buurt zit natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de H&M, kijk maar eens op deze site:
www.teskuh.nl/blog/2010/07/.../leuke-bikinis/

Toegevoegd na 2 minuten:
het zijn reviews met foto's van leuke bikini's die je gewoon bij H&M in de winkel kunt kopen (weliswaar van 2010, maar om je een idee te geven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A heeft ook leuke en betaalbare bikini's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijna bij alle kledingwinkels
ik vind bonprix.nl (site) supergoed.
kijk anders is gewoon bij v&d of c&a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of via internet: wehkamp, otto. Maar ook H&M en andere kledingwinkels hebben websites. Dezelfde kleding kun je ook in de winkel krijgen, dus je kunt thuis al op de sites uitzoeken wat je leuk lijkt en dan gericht naar die winkels gaan en het uitzoeken.