Kleding voor een fout feest?

Binnenkort hebben we een "fout"feest. Wat voor kleding trek ik aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je iets aan de foto's van de foute party van q-music: http://www.q-music.nl/page/blog/6723

Het beste antwoord

Haar van links naar rechts gekamd, dus met een scheiding op zij en dan een beetje gel erin, zodat het lekker plakt. Een te hoog opgetrokken korte broek met overhemd (of shirt) strak in de broek. Witte sokken tot halverwege de kuiten optrekken en natuurlijk kunnen de sandalen dan niet ontbreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed/fout! En dan zo'n jaren '60 bril op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou je er rekening mee dat ik er ook mee over straat moet!! ;))

Andere antwoorden (7)

Een schort in combinatie met rollers in je haar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hihi, zie nu pas dat je een man bent, wat dacht je van korte broek met witte sokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tenue van het duitse voetbal elftal met LA gears eronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een beetje werk,maar half vrouwen kleding half mannen kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Hawaii Shirt, flink uitbundig van kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We leven niet meer in de jaren 70
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom juist Mitch, je kleden alsof je in de jaren 70 leeft is heel erg fout. Van mij +1, Ineke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom is het toch ook 'fout'!
sinterklaas kleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een veel te korte broek en een veel te korte T-shirt.