Welke goedkope nagellakremover is aan te raden?

en waarom? ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (7)

De remover van het Kruidvat is prima! In remover zit als werkzaam bestanddeel aceton. Verder zit er nog wat vet in voor de show (pardon: verzorgende bestanddelen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aceton!

Waarom, volg de link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er moet natuurolijk aceton in zitten, maar verder is het ook heel leuk als er nog een verzorgend bestanddeel in zit want aceton is wel heel erg agressief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een hele goede nagellak remover van de Kruidvat. Hij werkt super goed ookal zit er geen aceton in;)

Volgens Kassa de beste uit een test met removers van oa. Hema, Etos en Douglas. (zie bron) Ook is hij niet duur; maar €1,30...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trind - Nailpolish Remover (aceton-free)
Nagel Nagellakremover

Deze nagellakremover is olie- en acetonvrij en maakt je nagels perfect schoon. Gebruik deze remover altijd vóórdat je het volgende Trind product aanbrengt. Trind Nail Polish Remover is veilig en effectief dit komt omdat Trind gebruik maakt van oplosmiddelen die het minst agressief zijn voor de nagels en de huid eromheen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doodgewone aceton met wat lanoline (wolvet) tegen het uitdrogen is prima. Zo ongeveer elke drogist of supermarkt heeft wel een eigen merk voor een paar kwartjes tot ene eurp per fles,enals je die niet laat omvallen, kun je er een eeuwigheid mee. Wel het dopje erop natuurlijk, want het spul verdampt.

Duurde nagellakremovers zijn niet beter of gezonder of werkzamer of wat dan ook. Alleen hebben ze soms een geurstof om het acetonluchtje wat te maskeren. Daar worden ze echter niet beter van, hooguit duurder. En je betaalt natuurlijk ook voor het merk.

Je kunt ook gewoon pure aceton gebruiken, maar veel goedkoper is dat niet, en je nagels en huid kunnen er flink van uitdrogen. De merkloze remover van de drogist is normaliter de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een mega fles nagelak remover van het merk 'Nails Only'. Deze doet gewoon wat hij moet doen! Zonder hard te hoeven boenen etc..