als ik een stretch van 1mm laat steken, groeit dat gaatje dan ook terug dicht?

en verzweert dit rap?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik heb tot 4 gestretcht en t is helemaal dicht! Zolang je het maar goed doet ! Dus ja , het groeit dicht
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je je oor laat strechen kan je oorbelgaatje tot 6mm weer teruggroeien tot een normaal gaatje. Wel moet je dan rekening houden dat er een kans is dat het niet meer terug groeit. Maar dat heeft voornamelijk te maken met de manier waarop je het hebt gestrecht.
Maar in jou geval is het niet van toepassing aangezien een normaal gaatje zo'n 0,7 mm is ongeveer. Waarschijnlijk groeit het oorbelgaatje dan weer snel dicht wanneer jij h'm eruit haalt.