Wie heeft voor mij de ultieme tip die er voor zorgt dat de gaatjes in mijn oren stoppen met ontsteken?

Ik heb al sinds mijn kinder jaren gaatjes, ik was 6 of 7 ofzo.

Maar ze blijven maar ontsteken. Ik heb er eigenlijk nooit iets in, omdat ik niets anders dan goud kan verdragen. En zelfs dat gaat niet erg goed.

Ook als ik er niets in heb, gaan ze zo maar ineens ontsteken. Ze groeien niet dicht zelfs als ik er jaren niks in gehad heb dus ik hoef ze nooit door te steken.

Als ik weer eens een oorbel in doe, maak ik de oorbellen schoon met sterilon, dan maak ik mijn oren schoon met sterilon. Ik steek de oorbel erdoor, de achterkant van de oorbel maak ik dan weer schoon met sterilon, voor het geval dat er wat vuil uit het gaatje is gekomen. En 's ochtends en 's avonds doe ik er ook nog sterilon op. Dan kan ik het ongeveer 2 hooguit 3 dagen volhouden, en dan zijn mijn oorlellen dik rood en vet ontstoken, en komt er pus uit.

Ditzelfde riedeltje heb ik ook geprobeerd met pure alcohol, en met betadine.

Het helpt allemaal niets. Behalve dan, dat als ik het niet doe, het meteen helemaal ontsteekt binnen een uur.

Oorbellen van Chirurgisch staal werkt niet, plastic werkt niet, zilver werkt niet, RVS werkt niet (ben ik allergisch voor).

En wat ik al zei, het gebeurd ook als ik er niks in heb.

Dus wie oh wie????

11 jaar geleden
in: Mode
7.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoedt dat alleen de huisarts je kan helpen hiermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat de gouden tip komt! Ik heb er ook last van (niet zo erg als jij trouwens)

Het beste antwoord

Hier gebruiken we altijd teatree olie voor dit soort kwaaltjes. Het werkt goed tegen huidontsteking. Ook voor puistjes en opengekrabde muggenbultjes die ontsteken werkt dit goed.
Het is bij het kruidvat geloof ik ook te verkrijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, je kunt het beste wachten met oorbellen in doen, tot dat je oren helemaal genezen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik geen jou het beste antwoord, omdat ik deze optie nog niet geprobeerd heb. En dat ga ik doen. Het antwoord van de nagellak gaat nergens over, want ik heb het ook zonder oorbellen in.

Andere antwoorden (2)

Bij mij hielp het om bij de drogist een klein flesje met ontsmettingsmiddel te kopen. Vroeger had ik ook altijd last van ontstoken gaatjes in mn oren maar toen ik een paar maanden iedere dag ontsmettingsmiddel op mn gaatjes deed was het helemaal over!
Veel succes!

Toegevoegd na 55 seconden:
je moet het trouwens wel echt iedere dag doen en een maand of 2 lang! anders werkt het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alcohol, Betadine en Sterilon, zijn de flesjes ontsmettingsmiddel die verkrijgbaar zijn bij de drogist, op Dettol na dus allemaal geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sterilon is van Dettol .. heb het net gekocht. ;-))
De stekers van de oorbel ontsmetten en lakken met transparante nagellak en dan 2 dagen laten uitharden voordat je ze in doet.