Wat is merk van de mutsen die Charlotte en Laura dragen in Utopia? Zie foto

Toegevoegd na 1 minuut:
Charlotte droeg een leger groene en Laura een witte

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Het zijn mutsen die door Laura ontworpen zijn.
De Lafly-muts.

Toegevoegd na 1 dag:
De mutsen die je bedoelt zijn een nieuw sample van Laura.
"Ze zijn niet zoals Laura het wil, ze zijn bovenop te wijd."
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Speciaal ontworpen ?? Dat is een doodsimpele, basic muts.....met een krabbeltje er op. Bij ons kosten ze een euro zonder krabbeltje ;-)
Da's dus 26,50 voor een strijkplaatje......dapper hoor ! Wou dat ik het durfde te vragen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat zijn de mutsen die Laura heeft ontworpen. Van de week hadden ze andere mutsen op. Er stond 'X-brand' op maar kan daar niks over vinden.
SimonV
9 jaar geleden
Zodra Laura tevreden is over het nieuwe model, zal "X-merk" waarschijnlijk veranderen in haar eigen merk.
SimonV
9 jaar geleden
Je kunt dit prototype overigens al wel bestellen via inwoners@talpa.tv.