Kan een bikini top kleiner worden als je zwemt?

Ik heb een heel leuk bikini topje gekocht in maat 38, maar een cup is net te groot en er zit net ruimte tussen de borst en de cup zegmaar en de andere zit goed. erg raar?! Maar kan die cup wat inkrimpen als ik ga zwemmen? of past de bikini zich aan aan je lichaam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
4.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Pas maar op, als deze echt te groot is kan hij afzakken met zwemmen.
Ritsuka
9 jaar geleden
ene borst groter dan de ander is normaal

Antwoorden (2)

Krimp krijg je alleen bij veel stof in de lengte. Je topje zal echt niet krimpen, zeker niet als het een bikini betreft.
Er is bijna geen vrouw die twee even grote borsten heeft, dus een beetje last heeft iedereen hier wel van, tenzij je rekbare stof hebt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er vandaag mee gezwommen, hij past zich wel een beetje aan aan mijn lichaam maar zodra de bikini opdroog werd het weer zoals vooraf. maar toch bedankt voor de reactie!
Bikini's worden in het water alleen maar zwaarder en dus groter. Het zal zich zeker niet aan je lichaam aanpassen.