Waar kan ik in Nederland kan ik een riem kopen met lichtgevende tekst in de gesp?

Ik heb wel eens een riem gezien waarvan de gesp bestond uit led lampjes waardoor er een zelf ingevoerde tekst verscheen, maar waar kan ik zo'n riem/gesp kopen?
Als het kan ik een betrouwbare webshop of in een winkel in de buurt van Rotterdam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat kan o.a. hier:

http://www.ditverzinjeniet.nl/ledtext-riem?gclid=CM6k18fm_rMCFW_KtAodcEYA_w

http://www.beslist.nl/products/cadeaus_gadgets_culinair/r/Led_Buckle_Gesp/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een vraag over de 1e link. Weet u misschien of je die gesp ook op je eigen riem kan doen? Dus niet op die riem van 104 cm maar op mijn eigen riem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo op het plaatje te zien is de gesp los van de riem en kun je de gesp er makkelijk op zetten dus ik neem aan dat dit ook op een andere riem past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die riem van 104 cm krijg je erbij, maar die gesp is er zo af te halen en ergens anders aan doen. Misschien ook schattig in de haar van je moeder als ze dit in een knot heeft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem inmiddels binnen, maar ik heb een vraag: Hoe verwijder ik teksten uit het geheugen? En hoe bewerk ik bestaande teksten?