Is Maasmechelen Village Outletshopping echt zo goedkoop of betaal je daar nog steeds veel voor je kleding?

Ik ga in mei naar Valkenburg en bij het hotel krijg je gratis een VIP-pas... nu lijkt het mij wel leuk om daar naartoe te gaan, maar als je daar nog steeds de hoofdprijs betaald voor kleding, dan schiet het natuurlijk niet echt op. Heeft iemand dus een idee of het echt goedkoper is dan bij normale winkels? Eventueel voorbeelden van prijzen van shirts, broeken e.d.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Het beste antwoord

Ze verkopen er vooral merkkleding, dus het blijft duur. Het is wel goedkoper, omdat het niet de actuele collectie is.

Ik heb er Van Lier schoenen gekocht voor 110 euro, die normaal 170 kostten.
bamibal
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik ben er nog nooit geweest, ben wel in bataviastad geweest. Is dat net zo iets, of is dat kleiner? Ik wil er namelijk een keer naar toe.
bamibal
12 jaar geleden
Volgens mij is het ongeveer even groot. Ik vind Maasmechelen wel iets leuker, omdat er wat meer aan mannen gedacht is. Er stonden bijvoorbeeld voetbaltafels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is ongeveer gelijk aan Batavia-stad. Daar betaal je voor de kleding ook net niet meer de hoofdprijs, maar echt goedkoop is het nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx