Waar kan ik een wit overhemd kopen wat niet doorzichtig is?

Ik moet voor mijn nieuwe baan een wit overhemd hebben, maar de meeste overhemden zijn doorzichtig.

Ik vind dit helemaal niet fijn, en als je er een avond is staat te werken dan zijn de zweetplekken volgens mij overal te zien.

wie heeft goede tips?

bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou er een wit T shirt met lange mouwen onder kunnen dragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een goede modezaak zijn meestal wel witte overhemden te koop die niet doorschijnend zijn (wel een stukje duurder dan bv bij de C&A). Zelf draag ik meestal een wit T-shirt onder mijn witte overhemden. Hoeft niet met lange mouwen te zijn.

Antwoorden (2)

ik ben bang dat je dan een flanellen (een dikke stof) overhemd moet aan schaffen, als die überhaupt in die kleur nog op de markt zijn.
Een andere oplossing is om onder dat doorschijnende overhemd en wit t shirt met lange mouwen te dragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Bivolino kun je zelf de stofdichtheid bepalen. Het overhemd wordt op maat gemaakt, naar je eigen wens. Het overhemd wordt binnen 2 weken geleverd. Bij Bivolino is het dus mogelijk om een overhemd te kopen dat niet doorschijnt.